úterý 29. října 2013

Nezvyklé půlnoční příhody

Včera jsem měla dlouhý večer. Dodělávala jsem překlad v šibeničním termínu a byla jsem opravdu strašně unavená, protože jsem se za celý týden nestihla pořádně vyspat. Korunovala to noc z neděle na pondělí, kterou jsem strávila v autobuse; v Kłodzku byla dopravní nehoda v místě, které zřejmě nejde objet (?!?), a náš óbrbus-polskibus tam stál asi dvě hodiny. Domů jsem tedy místo po jedné v noci dorazila před čtvrtou ráno. Již od půl deváté jsem pak seděla ve škole. 
Začíná se nám ten úvod trochu natahovat, přejděmež tedy k akci. :)
Když jsem překlad konečně dodělala, byla půlnoc. Rychlá sprcha, pyžamo a hurá! zapadnout do postele. Když jsem zhasla lustr, všimla jsem si, že za závěsem prosvítá žluté světlo.
(Na tomto místě je třeba upřesnit, že bydlím v přízemí a mám balkon do velikého dvora, kde parkují auta, kontejnery, jsou tam stromy, stůl na ping-pong a celkově tam bývá na poměry dvorků celkem rušno. Proto ten závěs.)
Ospale jsem si pomyslela, že asi někdo na dvůr postavil halloweenskou dýni. Už jsem se přykrývala peřinou, když mi najednou došlo, jaká je to blbost. (Ale už aspoň víme, jak se může někomu stát, že už hořela, když jsem si do ní lehal...)
Vyskočila jsem, odrhnula závěs, a tam, nějakých 15 metrů ode mně - vatra jako kráva! 

Fotky jsou ve stylu "potmě každá kráva čená"...
 
Nejdřív jsem zaklepala na spolubydlící, abych si ověřila, jestli se mi to nezdá. Nezdálo, takže jsme volali hasiče. Už už o tom věděli, a tři auta, která poslali, přijela za pár minut. Mezitím od prvního auta chytilo ještě druhé, které hořelo ještě rychleji a sem tam trochu připovybuchovalo.

Tato fotka je opravdu ryze dokumentační.

Ráno jsem si s myšlenkou na blog vyfotila i výsledek. Obě auta byla starší, přičemž to, které hořelo první, nebylo zřejmě ani pojízdné. To druhé naopak patrně někdo občas používal. 

Spolubydlící K. se teď celkem bojí si na dvoře zaparkovat to svoje. Kdyby totiž včera stálo o kousek blíž, mohlo klidně chytnou taky. Navíc ve mně případ budí silný dojem, že to někdo udělal schválně.



A jestli někomu bylo podezřelé, proč jsem v polospánku myslela na dýni, tady je odpověď: měla jsem totiž naplánované, že si dneska jednu vyřežu. Takže tady je:



Žádné komentáře:

Okomentovat