neděle 19. ledna 2014

Kdo neběhá, chodí

... já se teda většinou snažím běhat, ale minulou neděli jsem se rozhodla vyzkoušet kondiční chůzi. Oblékla jsem se jako na běhání, zapnula příslušnou aplikaci na mobilu (měří rychlost a kreslí trasu do mapy, co chtít víc!), vybrala trasu vedoucí přes krásná místa (chůze má tu výhodu, že stíháte koukat i kolem sebe) a šlo se. 

Samozřejmě jsem nešla řekou, ale po nábřeží - nevím, proč se ta trasa vykreslila šejdrem...

Těch 7 kilometrů jsem ušla za hodinu a ještě jsem si cestou stačila vyfotit pár míst, která jsem tady myslím ještě neukazovala... Bylo slunečno a teplo, krása.
(Druhý den mě samozřejmě bolelo kde co. Tolik ke slovu "kondiční", které padlo o něco výše.)

Copak to mají na Polytechnice? Vidíte dobře, je to lanovka...

Kabinová, moderní, báječná!

Vede přes rameno Odry do nového kampusu na druhém břehu. Dobrý, ne? V týdnu se snad taky svezu.

Na Grunwaldském náměstí stojí tyhle avantgardní paneláky z konce 60. let. Prý se v nich dneska nebydlí moc pohodlně, potřebovaly by opravit, ale ty oblé tvary by byla škoda obložit nějakou izolací, že jo...

Grunwaldský most se nevešel do záběru celý.

Pohlednice: Tumský ostrov z druhé strany, než ho fotím obvykle.

Žádné komentáře:

Okomentovat